چگونه داغ فشرده درمان درمان نفروپاتی IgA با عملکرد کلیه.
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه داغ فشرده درمان درمان نفروپاتی IgA با عملکرد کلیه.

همانطور که می دانیم که کلیه توانایی قوی برای جبران تنها زمانی که کمتر از 60 درصد عملکرد کلیه بیمار برخی از علائم، بدیهی است ناراحت کننده، این نیز زمان برای درمان این بیماری، در غیر این صورت، بیماری کنترل از دست دادن و نارسایی کلیه با سرعت سریع پیشرفت کرده است.

چه معنی عملکرد کلیه 39٪ برای بیماران نفروپاتی IgA؟

به طور کلی، عملکرد کلیه 39٪ به معنی کلیه حد متوسط ​​آسیب دیده شده است، و این بیماری پیشرفت کرده است به مرحله 3 نارسایی کلیه است، که یک بیماری کلیوی مرحله حیاتی است. اگر بیمار می تواند بیماری خود در این مرحله را کنترل کنید، این بیماری را به مرحله نهایی قبل از آن آنها را برای مقابله با دیالیز یا پیوند کلیه را وارد کنید.

چگونه می توانید گرم می تواند فشرده سازی درمانی درمان نفروپاتی IgA با عملکرد کلیوی 39٪؟

برای بیماران با عملکرد کلیوی 39٪ باید همه چیز ممکن سعی کنید برای تعمیر کلیه های آسیب دیده و حفاظت از باقی مانده از یک آسیب بیشتر به موقع، به طوری که آنها می تواند عملکرد کلیه به برخی از درجه، بهبود و این شانس را به جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه.

صفحه گرم درمانی به عنوان یکی از موثرترین درمان برای بیماری های کلیوی، اثر خوبی در تعمیر کلیه های آسیب دیده، که، توسط چهار توابع آن (ضد التهاب، ضد ترومبوز، ضد انعقاد و بزرگ رگ های خونی)، که می تواند کلیه را از آسیب بیشتر محافظت می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کمپرس گرم یا درمان و می خواهید برای کنترل نفروپاتی IgA، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا دکتر ما واتساپ + 8615732170898 مشورت یا ترک پیام پایین به طور مستقیم، ما همه چیز را بهترین برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: